3.06.2012

Life is unexpected but appreciate it

Assalammualaikum ;)

*hewhew finally math dah lepas. Bnyk knowledge yang aku dah gain but at the end semua seems fly away~ *sobsob Haaa biarlah nanti aku kejar balik. Tension pun tension jugak pasal this whole week disajikan dengan exam papers. Tapi lepas ni dapat one week revenge. *Haha well, I'm sure korang pun tak suka exam kankann? Nak exam sebab nak cuti kann? Well, kita layak dah jadi geng *sepp 

Cerita pasal math ni ennn, tadi boleh pulak aku terfikir lagu kisah hati~ *Lol! Pengaruh banker la ni. Punya feeling habis sampai ape entah yang aku cuba buat dekat exam paper tu.  

Life ni mmg takkan complete eh without pressure. Sudah sudah ler letak pressure dekat aku. Gila jugak aku karang masuk mental hospital kau bukan nak ngaku sape aku nanti ennnn. Dengan itu dan ini dan ini dan itu~ Tadi mmg pressure sangat bila cikgu check buku. Aku tertinggal satu latihan =.=" heish time tu aku tengah kene hasut setan kot sampai tak dengar apa yang cikgu cakap. Teruk mana pun aku kena marah nanti aku pasrah je la. Cikgu tu nak kasi ilmu karang tak berkat tak ada makna jugak. 

Suddenly my aunty kat sana ;( lama dah tak dengar cerita doreamon dia *Haha 

Sunyi la life takda adik ni. Kindly, sape sape yang taknak adik esok letak depan rumah aku. Heee~ Sape cepat dia dapat tau ;p Eh, noodlesss boii~ 

0 comments:

Labieu Peeps! :D