3.11.2012

Under control


Hey there fellas! How's your day? Mine quite impressive! Last 2 days jatuh dekat jalanraya depan sana :3 Eish acano la boleh jatuh. Sampai lebam2 kaki ni. Sape yang jadi penonton hari tu memang bangla betul -.- Bukan reti nak tolong! Lumrah manusia la kan. Untuk mengelakkan kejadian itu berlaku kembali, so I decided tamau dah pergi luar rumah. Nasib takda yang ambik video time tu. Adehhh ;( kaki aku sakit lebam macam watercolor dah. Warna purple then merah2 sikit. Alhamdulillah takda patah ke apa2. Mama tak tahu pasal ni. Pasal aku pergi kautimm sama ayah dengan kakak aku. Hehehe ^^


Jatuh hari Khamis ingat nak ponteng hari Jumaat. But ada exam :3 so kena datang jugak. Classroom pulak macam tak boleh nak tinggi lagi. Tapi takpa exam punya pasal sanggup aku daki biar tinggi gunung Alps sekalipun. First paper geo. G.R.E.A.T! aku dah baca but then nervous then hilang sekaligus macam tu aje. Frust sangat. Hmphhh tapi nak buat macam mana kan pasrah je la. Then bell bunyi. Masa untuk rehat! :D Happy bila nak rehat tapi tiba2 teringat yang aku kekurangan upaya nak turun tangga. Heishhh :/ malang betul nasib. Dengan kudrat yang masih ada aku pun gah kan jugak la langkah ni. lama juga la masa perjalanan nasib Alia memahami. And then recess habis, comfirm2 la kena panjat balik tangga serupa batu caves tu. Dekat tangga tu aku terfikir acano la kalau cikgu yang tengah sarat mengandung naik sampai kelas kitaorang. Mau terberanak kat tangga tu jugak tragis betul. Seriously malam sebelum exam tu memag tak sentuh pun Sejarah. Trauma sangat! Terasa macam senang2 je time tu nyawa aku melayang :') *sobsob* Dengan aksi lagak ngeri aku pun redah je la jawab soalan cepumas tu. Tepat 12.25 cikgu kuti paper. Ya Allah! apa aku rasa ni? macam nak jawab balik paper Sejarah tadi. 

Rindunya dekat bambam. Sekarang susah sikit nak dengar suara inspirasi. Bulan ni dah 18 kita get along :'D understandable, caring, responsible, loud everything... Complete each of every missing pieces of my incomplete puzzle. The melody of each of my song. The soul in each of my day.


0 comments:

Labieu Peeps! :D