2.06.2012

six.two.one two

Hey there :D fuhhh! lame dah tak update naik debu dah diari aku ni.



semalam awesome! ;) awesome (y) dapat jugak gy genting dengan bambam ;D and yeah, sape yang tak angkat call semalam memang rugi. Ingat nk kasi tiket gy genting but tak angkat i'm sorry la :p shoo sweet double date :p ahaha.

Even tak main game, but it's okey. Dapat jugak jumpe inspirasi. hehe. Makan punya makan akhirnya habis jugak. *hewhew* aku memang lama makan. nak tau cbe la try blanje aku makan. Letih sangat. Naik bas dah tak fikir ape2 nak tidur je. Then landing la mane2 ikut suke hati.

Tengah2 makan. mama bukak real story pasal aku. Malunye. Nak je lari 100m then lompat2 :3 grrr but it's okey at least dia tau 'The Real Story'.



Balik2 je mama sakit :/ alaaa. sian mama. tadi baru je gy klinik. doa mama baik2 je amin :) mama sakit rumah ni sunyi :'/ Hari ni tadi hantar kakak balik :') kejapnye dia cuti. Semua busy sian aku. Then esok abang aku pulak gy :')



0 comments:

Labieu Peeps! :D