9.23.2011

twenty three. nine. eleven

Hari ni Jumaat. Class slalu start pkl 2.20 and yeah. aku dtg tepattepat pkl 2.20. #tada lebih tada kurang -.- itu la aku. dngn muke slumber berlari gi kat kelas. aku ingatkn dah ada cikgu. rupa nya aku lagi awal sampai. #part ni aku bangga sikit :)

serious aku kene ignore teruk hari ni :( sedih babe. time bm boleh plak terkeluar air mata ni #tapi aku cover baik punya. sampai semua tatau #aku buatbuat tido :'p aku duk diam2 ja kat sana. mcm character zombie dalam game yg kakak aku suka main tu #plant vs zombie!

seriously, hari ni aku tak banyak cakap. andand paling terharu :') ramai pulak yg tegur aku kenapa senyap. aku ckp ja sakit kepala. padahal aku kasi statement basi. #aku tak sakit kepala sangat pun.


tetibe teringat kat slide show time motivasi rabu lepas. lagi la aku rse cm nak mati kat situ. serious, mcm paper kene terbang angin. balik ja ma pulak sakit. aku risau :( ma kata dye pening. #takkan aku nk tlg dye drive kowt. agak2 ah. aku just concentrate kat ma ja dlm kete. #walaupun dye tak prasan.

actually, hari ni kazen aku angkad nikah. so, congrate yeah kak :D kekalkanlah sampai bilabila #aminnn! sorry kak tk dtg tadi. esok insyallah dtg ngn ma :) 


oh yeah! ckp ja psl mkn en. tadi kat sekolah aku makan bihun sup. #aku dapat kaki ayam -,-' ank tekak aku rasa cm terhiris ja makan :'( aku redah makan ja. tadi balik sekolah ada lega sikit la bila ma ajak makan. ma blanje kfckfc! #gemuk la aku mlm ni. ma kate asal duadua ayam aku bahagian dada. aku pun jawab entah. bila aku fikir balik. lebih baik ada dari tak da. kat luar sana. ramai org mati psl kebulur. #kesian :'( kite kat sini dah ada banyak mulut plak!

latest news! congrate kat seniur2 band, and recruit jugak :) tahniah semua :D
you all main memang awesome!

0 comments:

Labieu Peeps! :D