3.23.2012

Once upon a time. . .

Mesti nak tau en apesal heading mcm tu kann?

Tadi dekat sklh tak kena dengan angin cikgu kitaorang kene jemur -.- sebab? lambat turun bawah. Nasib kelas atas sekali kira boleh la cover2 sikit. Serious panas betul time tu tapi nak buat macam mana. Tadi pun balik lambat sikit pasal buat kerja kayu. syokkkk aku punya kerja kayu dah siap cuma nak syelek je and seangkatan dengannya. 

Esok merentas desa. And oh no! track semakin panjang. nampaknye macam tak ada peluang je tahun ni. It's okay, next year ada. Even ada pun aku takkan ada semangat waja nak lari jauh macam tu. Gila ke?! Takat short distance boleh la. Awal2 dah buat pakatan dengan Alia tanak lari. Baju rumah sukan aku hancur. Macam2 kaler dah ada. Then nak dibuat cerita. Aku pun decided la to buy a new one. But, koperasi tak bukak time aku rehat. So, aku actually kena kejar cikgu koperasi -_- ala2 drama bollywood pun ada tapi versi aku la. 




0 comments:

Labieu Peeps! :D