11.09.2011

nine. eleven. eleven

Boring plus bosan -.- mcm lifeless pulak duduk sini. tempat semua dah ok dah. just member tak cuti lagi. so, tak ada orang kat sini. heish. dah lah lost connection :( totally great!

pagi ni bangun macam biasa. kejutkan booboobear! :D and yeah aku pulak boleh tertidur. hehe. aku tersedar terus gelabah. slalunya kalau pukul 6.30 kat pj masih gelap en? kat sini tak. dah terang macam pukul 9 kat sana. then cepat2 ambik phone sambung kejutkan booboo balik :) dia dah bangun aku pun ape agi. sambung la keje part time aku tu. then bangun balik dah nak dekat tengah hari. tegak dah pun matahari kat luar sana tu :p nasib baik aku tk kena perli. heheh.

siap2 then follow ma. pergi sana pergi sini. letih kowt --' walaupun keje aku duduk jea dalam kereta tu. tehee. last destination pergi rumah aunty Ina :D kelakar gile! same gile jea aku tengok dengan ma aku ni ha. aku pun join jea la gelak2 sakan.

pukul 5 baru balik :D balik2 jea hujan lebat. sejuk err >.< sejuk! macam kakak aku slalu kata. sejuk macam dekat genting! :D sampai jea depan rumah then dalam kereta pulak tak ada payung. great -.- kene redah hujan la jawabnye en. aku pun ape lagi. macam2 style bolecuriya keluar. penangan hujan dengan angin tu kan sekarang kepala aku sakit. atooootoo :(

Jumaat ni nak gi date dengan nenek la. gi kat sungai sebetan tu ha cukup. hehek :p nenek aku semakin cantik! :D walaweyh. tak sabar nak jumpe nenek :) ingatkan nak colik dia dalam beg pi bawak sana. hehe. jahat en aku ni. aku ase la kan. balik nanti mesti berat aku tambah ouh :0 pasal kat sini banyak sangat makan. kat sini boleh kata tiap2 hari ade je ha chocolate yang aku rembat. hihik. no wonder la aku ni kembung :D tape2, kembung2 la baru comey en. hahahaha xD -.- grrr tak dia tau dia tu pun ape kurang kalau dah dapat chocolate ;) semua lupa. sebijik macam dalam lalaland eh? chocolate pun boleh buat jadi popcorn hahaha :p

terasa miss dekat pondan pulak ouh :'( ape khabar tah diaorang kat sana. tahtah semakin gemuk. aku rindu korang la sayangs :'D behave tau kat sana. tamau nakal2. kat sini lonely la psl tade kucing. kalau ade boleh la aku belai2 bawak tydo ke en. ckp jea pasal kucing ni kan! my gosh! haritu aku jumpa kucing comey  ni kat petshop. then aku cakap kat ma. ma tamau. pasal nanti kucing tu tinggal dekat sini. and yeah, second problem. takut abang aku tak jage dia nanti. huh .__. punah harapan aku. comey sangat2! gewam aku tengok. nak jea pit cit dia tu ha. hehee. esok nak cari la. kat mane2 sudah ae ma eh :D

0 comments:

Labieu Peeps! :D