11.06.2011

six. eleven. eleven

Assalammualaikum! :D lame kan dah tak update :p hehek sorry, busy sangat2.

malam tadi fuyooo! ayah masak rendang daging ngn ayam kari. ma pulak masak pansuh :D buncit dah perut ni ha. hehee. ade pulak orang tu kata aku comel. seriously, perli aku la tu :p heh. tunggu la aku sampai balik kat pj nanti. sahsah aku picit jugak dia tu nanti. Semalam best buat bara :) nampak jea cm senang. try ah buat. baru kau tau langit tu tinggi ke rendah. hahaha xD


Pagi tadi bangun jea terus kejutkan orang tu pergi sembahyang. meletup telefon aku. tak bangun jugak. haiyaaa. lain kali aku nak letupkan boom tepi dia. tengok bangun tak bangun. hehee. and now bosan -.- tatau nak buat ape. nak hangout pulak member sibuk dengan lembu diaorg. tehee :) biase la tu kan. nak raye la harini :D hehe. jappp. pikir rumah mana aku nak ambush. heheee. 


ohmyfish! teringat makcik sorang ni. 
aku sakit hati ngn sorang manusia yang sepatutnya digelar makcik ni. She's annoyed me :/
agak ah tua makcik ni. ada hati nak cari anak ikan. huh. mmg tak sedar diri la kan org cenni. ape kau ingat kau tu macam mariah carey ke? duh, so not ._.
rumah kau pun dah kata pergi, then kubur pulak dah kata mari. aku bukan sesenang nak kata psl kau ni. heish. ape kau dah buat takkan sama dengan maaf kau nanti. go die huh. tak ubah perangai mcm keyman. matafakar! mithali la ngn husband kau. kalau dia tau mesti dia sedih ouh. kau jaga dia pun tak pass ada hati nak jaga anak ikan yang sama umur ngn anak kau? orang pikir guna kepala otak bukan guna kepala lutut. 

faham kan nape aku tade mood slalu. psl dia tu la. aku ignored je. hampir setahun dah. kau better jaga je husband kau n anak kau. kau mess up lagi. memang aku meet kau nanti. ingat ni. kau tu dah tua. buat cara tua. bukan terasa muda macam umur anak kau.


0 comments:

Labieu Peeps! :D