9.29.2011

twenty nine. nine. eleven

Aku stalk kat somebody2 profile. and yeah. aku start nangis. kebengangan jelas terserlah. aku hanya mampu tengok ja. aku tak mampu nak buat apa. and and. kepala aku mula sakit >.<  sakit sangat! hati aku ni. bukan sakit je la. dh boleh join kategori ICU. 

heh kembang semangkuk! kau dengar sini yeeaaaa. psl aku tamau panjang2 cite ni. ni kire last aku nak tengok prof kau. psl aku dh tak berminat =.= kau takyah nak gebang2 cite bende karut eh? kau guna nama sapa sana? habaq mai sikit! bangang! macam tada manusia lain pulak. kau ni keturunan ape ha?


kalau aku dapat kau la. aku tibai2 tangan aku ni ha. bia ada kesan sikit untuk kau kenang. heeee. tak kuasa ah nak hancurkan kau punya la. kau tau semua org kata bnda tu fake! ape bangangnya kau nak caya? huh mmg terdesak nak sangat ke??? mygosh! #tak sangka aku :0



kau boleh berambus ah weyh. aku mmg tak puas hati ngn kau. psl kau aku pikir bebukan :( paling teruk BUKAN KAU YG JADI MANGSA! 

ikut aku mmg malas nak ganggu life kau. BUT!

KAU YG START GANGGU LIFE AKU #kau nak aku buat cm ne?
kau tak faham apa aku kata. psl kau tak rasa bnda yg aku tengah rasa sekarang. aku tipu la kalau aku kata aku tak kesah. It's my life kay!


and now. I have no idea cm ne nak STOP this things. kalau lame2 lagi la. mmg sah aku masuk mental hospital. aku dh tak kuasa tengok bnda2 cm ni. dari ada semangat nk hidup. terus turn to ZERO - ZERO! #you know how bad is that?? It's like you trying to kill somebody not from their physical but their mental.


0 comments:

Labieu Peeps! :D